si tu vei gandi intr-o zi la fel ca mine.

INVATA CUM SA FII UN TEMPLU PUTERNIC

Vacanta pentru trup si suflet


Gura Humorului un loc cu istorie si cu peisaje superbe. am ajuns pe inserat si am ramas foarte surprinsi ca la toti locuitorii erau portile deschise larg. Este semn ca oamenii sunt primitorisi ca suntem ca la noi acasa. Ploua marunt si visele noastre de a face cat mai multe plimbari credeam ca a luat sfarsit.
Dar frumusetea , a venit cand gazda noastra de la pensiune ne -a aratat sus pe o colina un foisor unde putem sa mergem .am mers cativa metri prin iarba mare si odata ajunsi in foisor am aprins focul si am pregatit de mancare . Imi este greu sa povestesc cat de frumoasa a fost acea seara acolo unde ploaia nu mai era simtita si unde focul facea o lumina stralucitoare in care ne vedeam fetele pline de bucurie.
Ce fel de bucurie ? nici asta nu pot sa spun , era un amestec de fericire ,de dragoste pentru locul acela ,de nostalgie si liniste sufleteasca , un fel de fluturasi ai implinirii.
Tarziu in noapte am adormit in zgomotul stropilor de ploaie crezand ca nu se va sfarsi niciodata aceasta seara minunata. Dimineata mirosul de cafea apatruns pana in camera si desteptarea afost mult mai frumoasa ca in celelalte dimineti. dupa ce am vizitat locurile istorice si tarabele cu produse traditionale romanesti , am parasit Gura Humorului cu amintirea acelui foisor in care am simtit ca sunt implinita si ca mai presus de toate natura si locurile divine aduc sanatate si emotii pozitive.

2 comentarii:

  1. Trebuie sa fi fost tare frumos si placut pentru voi,ma bucur foarte mult pentru voi!Mai facut curioasa poate am sa ajung si eu vreodata pe acolo!numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarul e ca destinatia nu era Gura Humorului dar asa a fost sa fie , sa ajungem la manastirile din Nord-ul Moldovei .
    Si intr-adevar ne-am simtit minunat !

    RăspundețiȘtergere