si tu vei gandi intr-o zi la fel ca mine.

INVATA CUM SA FII UN TEMPLU PUTERNIC

Plantele si animalele -vindecatori!


N-am crezut niciodata ca voi tine un catel in casa, si chiar daca mi-ar fi spus cineva nu as fi crezut.Astazi sunt o alta persoana , sunt total schibata : privesc si percep totul diferit.Inteleg viata altfel decat pana acum vre-o doi ani si asta pentru ca am intors o noua fila in cartea vietii.
Am sa multumesc tuturor celor care m-au ajutat sa inteleg de ce sunt pe acest pamant si care este scopul meu aici. Oameni sunt putini la numar dar am sa-i multumesc naturii , parcului din spatele blocului si totodata catelusei mele Beti care m-a acceptat asa cum eram.
Bolile trupesti apar indiferent de varsta, si actioneaza tacut atunci cand sufletul se departeaza de trup.
Energia paraseste trupul care este macinat de tot felul de ganduri si probleme care au un iz de nemultumire si totodata de teama.
Cum putem sa ne echilibram?
Cu multa vointa si cunoastere si mult mai mult cand vom incerca sa stabilim o relatie intre noi si mediul inconjurator. Trupul nostru este format din energii la fel si mediul inconjurator ; nu trebuie decat sa ne acceptam asa cum suntem in acel moment si sa fim intr-o relatie permanenta cu tot ce ne inconjoara. Cel mai simplu mod de conectare cu natura se face prin plante care sunt la indemana tuturor. In antichitate plantele erau denumite vindecatorii tacuti , datorita proprietatilor care le ridica la rang de regine ale sanatatii. Din totdeauna omul a iubit atat plantele cat si animalele de aceea ele fac parte din viata noastra si acest moment , numai ca in antichitate animalele erau un simbol datorita simturilor ridicate. Animalele traiau liber impreuna cu omul si imparteau aceiasi locuinta in mod egal, mai tarziu unele dintre animale au fost crescute doar in scop comercial. Exista o mare asemanare intre om si animale si aceasta se datoreaza plantelor ; este bine stiut ca sunt destule plante care sunt consumate de catre oameni si in acelasi timp si de animale.
Mai sunt multe exemple ca; amimalele se hranesc cu plante,sau mai bine zis iarba pentru a ne putea furniza noua oamenilor produsele lor cum ar fi lapte ,oua, carne. Eu am retinut ca plantele sunt vindecatori iar animalele sunt medici, pentru ca ele stiu sa asculte.
Si totul este Natura Suprema!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu