si tu vei gandi intr-o zi la fel ca mine.

INVATA CUM SA FII UN TEMPLU PUTERNIC

Vinetele de sezon


Suntem in miezul vierii si nu trebuie sa uitam ca tot ceea ce ne ofera gradina prin legumele si zarzavaturile de sezon sunt daruri de la Dumnezeu. In aceasta categorie se afla si vanata crescuta natural fara ingrasaminte artificiale si alte produse ajutatoare pentru ca aceasta sa ajunga la maturitate cat mai repede. Vanata are dupa cum stim culoare indigo vinetie dupa care ai revine si numele , are forma unei lacrimi de dimensiune mare iar continutul este in cea mare parte din apa iar gustul este amarui.
Vanata se afla pe locul doi dupa varza in medicina naturista si contine vitamine si minerale dintre care cele mai importante sunt; vitamina C, vitamina A, magneziu si calciu.
Toate acestea ajuta organismul la reglarea functiilor prin continutul lor bogat, asa cum am mai spus de apa si in special fibre .
Sucul amarui de vinete este un bun curatator al ficatului si al pancreasului.
Frunzele acesteia se folosesc in afectiuni externe cum ar fi , hemoroizi, abcese sau arsuri solare.
Sucul de vinete se poate folosi la fel ca si sucul de varza in prevenirea cancerului.
Trebuie sa nu uitam ca in acest sezon sa mancam cel putin o data pe saptamana acest produs miraculos care ne va ajutra inima, sistemul nervos si in general sistemul imunita.


4 comentarii:

  1. Ai dreptate CT,eu le mananc destul de des pe timp de vara,pentru ca i-mi plac foarte mult.Oricum nu aveam atatea informatii despre istoria vinetelor,merci de informatie,asa mai invata omul de la unul de la altul....!pupici si noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimic nu sa infaptuit intamplator , toate au scopul lor pe acesta lume!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am feliat vinetele de cca. un cm.le-am sarat le-am copt pe gratarul aragazului.Merege repede. Si asortate cu rosii crude.
    Un deliciu

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt sigura ca sunt gustoase cred ca mergea si usturoi!Multumesc pentru reteta.

    RăspundețiȘtergere