si tu vei gandi intr-o zi la fel ca mine.

INVATA CUM SA FII UN TEMPLU PUTERNIC

Forever Kids




Vremea friguroasa a sosit iar copii racesc din ce in ce mai des mai ales in colectivitate.. Mamicile in general  sunt foarte ingrijorate de starea copiilor lor dar uita ca imunitatea copiilor este din ce in ce mai scazuta datorita alimentatiei necorespunzatoare. Pentru orice tip de raceala  suntem obisnuiti sa apelam la antibiotice care cu timpul nu isi mai fac efectul iar sistemul imunitar slabeste.  Am uitat de siropul de patlagina care este bun pentru tuse , am uitat de ceaiul de ceapa care este  la fel este bun pentru  tusea uscata si am uitat ca temperatura  corpului scade atunci cand punem copilului in picioare sosete umede  dintr-un amestec de tuica naturala cu otet.( in parti egale)
De-a lungul aniilor am invatat ca produsele naturiste ne ajuta sa ne reintregim sistemul imunitar si totusi uneori suntem sceptici .Toate acestea se datoreaza faptului ca nu am descoperit de la inceput produsele cu o calitate adevarata si am incercat diverse produse fara efect .Intr-un tarziu am descoperit Forever Kids  care  mi-a redat linistea noptilor in care eram nevoita sa stau treaza pentru ai alina suferinta copilului meu. Acest produs l-am consumat si eu in perioada in care aveam o anemie care imi daduse viata peste cap intru-cat contine toate vitaminele necesare organismului uman.
Forever Kids este un mod amuzant si savuros de administrare zilnica , la copiii peste 2 ani , a vitaminelor , minerarelor si fitonutrientilor esentiali unei alimentatii echilibrate , sub forma unor tablete masticabile cu aroma de portocale si struguri. Nu contin zahar , aspartam , conservati sau coloranti artificiali .
  Un singur recipient contine 120 de tablete .

 Pret de distribuitor.10,97 euro.
Copilul dvs. nu va mai raci , nu va mai face febra si va avea o imunitate foarte buna si o dezvoltare fizica armonioasa. . Chiar si in contact cu copii bolnavi , Forever Kids va protejeaza sanatatea !

Pentru cei interesati , puteti achizitiona la pret de distribuitor de AICI .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu