si tu vei gandi intr-o zi la fel ca mine.

INVATA CUM SA FII UN TEMPLU PUTERNIC

Toamna , pentru noi

Toamna pentru noi , nu stiu daca am fost prea inspirata cu acest titlu , poate trebuia sa scriu "Toamna pentru mine" Indiferent cum as fi  scris sunt sigura  sau cred ca  ; sunt multe persoane care iubesc un anume anotimp ;Eu zic ca iubesc Toamna si ca ma reprezinta , iar cand vine Iarna sunt indoita daca imi place sau nu, dar cand apare Primavara sunt foarte sigura ca-mi place; la fel se intampla cu Vara .Si totusi imi place acest anotimp , culorile lui imi provoaca o stare minunata , ma bucur , ma intristez si toate sentimentele mele sunt niste emotii frumoase.. Toamna este momentul sa ma intreb ; sa-mi pun mii de intrebari si sa  primesc raspunsuri chiar in momentul in care natura minunata imi asterne la picioare  covorul de frunze ruginii . Ma trezesc vorbind in soapte  iar fosnetul frunzelor imi raspund cantand o melodie de jale.. Ce trist este cand natura moare incetul cu incetul sub ochii nostri , iar noi ne prefacem ca nu vedem. Minunata natura care ne intelege fiecare gand pe care il framanta mintea noastra , acum  are nevoie de noi  sa-i spunem ca o iubim si ca o vom astepta cu drag in urmatorul anotimp ce vine. De aceea spuneam ca acum este momentul sa ne intrebam, sa incercam sa ne cunoastem si sa gasim raspunsuri; iar pentru acest lucru nu avem nevoie de absolut nimic ; Doar o ora de plimbare prin frunzele ce sunt cazute si vom intelege cat de pret este natura , si cate raspunsuri poate sa dea  pentru o  singura plimbare calcand bland pe haina sa.
Descoperind natura indiferent cu  ce  haina este imbracata , ne vom descoperi pe noi insine, buni sau rai,  asa cum suntem si vom incerca schimbarea pentru  a intelege puterea divina. Dincolo de toate cele pe care credeam ca le stim un singur lucru gresim ; uitam sa iubim natura , uitam cine suntem de fapt , uitam ca facem parte din natura aceasta frumoasa care creaza pentru noi frumuseti care ar trebui sa ne impresioneze. Toamna aceasta  este   Toamna  reantoarcerii nostre la radacini, este toamna in care cei care se cred de neanvins vor pleca capul in fata celor care sunt smeriti si vor deveni intelepti pentru ca .omul poate face multe dar este nevoie sa recunoasca puterea naturii. Natura ne iubeste pe toti neconditionat , dar vrea inapoi aceiasi iubire cu care ne protejeaza. Cand natura se dezlantuie nu o poate opri omul , ci  numai Dumnezeu  . E Toamna in care trebuie sa recunoastem ca nu suntem mai presus de nimeni, ca suntem cu totii la fel .  E  momentul in care mirosul naturii ce patrunde ca un foc   ce arde mocnit sa fie semnalul de reantoarcere la anii cand cerul brazda satele cu fumul de toamna si cu mirosul rece de bruma.  In fiecare din noi traieste un anotimp este momentul sa te intrebi ce inseamna Toamna pentru noi? sau ce inseamna Toamna pentru tine?
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu