si tu vei gandi intr-o zi la fel ca mine.

INVATA CUM SA FII UN TEMPLU PUTERNIC

Gogosari in otet

Gogosarii au un gust deosebit atunci cand sunt la otet daca reteta este cea mai reusita. Pentru ca sa reusiti o performanta buna din prima am sa va descriu cea mai usoara reteta pentru ca gogosarii din aceasta toamna sa fie cei mai gustosi. Simplu chiar si pentru incepatoare.

Mod de preparare;
 
Gogosarii se curata de seminte se  spala se lasa la uscat si se taie in bucati mai mici sau se lasa  in jumatati.

 Pana ce acestia se scurg de apa putem curata morcov , telina,(frunze si gilie)si usturoi.

Pregatim sarea, otetul. piperul negru boabe, foile de dafin ssi varza rosie  si conopida daca preferati.

Se pune apa la fiert la doi litri apa se adauga un litru de otet.

Pentru fiecare litru de lichid se adauga o lingura plina cu sare si una cu zahar.

Dupa ce am combinat apa cu otetul  si le-am pus la fiert se adauga si condimentele ca sa fiarba impreuna .

 Asezam gogosarii in borcan impreuna cu usturoiul, morcovul, telina si varza  rosie taiata in felii mici ; adaugam si frunzele de telina.

Cand apa a fiert turnam peste gogosari acesta compozitie dar nu umplem borcanul, pentru ca acestia se vor inmuia si vom putea baga gogosari in cazul in care au mai ramas .

Sub borcan punem un varf de cutit pentru ca acesta sa nu se sparga cand ajunge in contact cu apa fiarta.

 Inchide-ti borcanul si in cateva zile puteti consuma gogosari marca Natural.

7 comentarii:

  1. Am pus si eu patru borcane asa de 2l cu gogosari dar dupa ceva timp mi s-a tulburat apa pe ei. Am avut noroc ca nu s-au inmuiat.tinand cont ca i-am lasat asa mai bine de o luna.Aseara m-am apucat si le-am pregatit o alta apa.Sunt curioasa sa vad ce se intampla.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Se poate intampla din cauza caldurii si posibil sa fi avut o mica aerisire.Dar nu se intampla nimic ; in general se intampla cu muraturile puse la saramura .Atat timp cat nu s-au inmuiat le poti schimba apa ; e mult mai racoare acum.

    RăspundețiȘtergere
  3. apa de la gogosari s-a tulburat ce mai pot face?

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca trebuie schimbata apa in cazul asta, aceasi problema am si eu....

    RăspundețiȘtergere