si tu vei gandi intr-o zi la fel ca mine.

INVATA CUM SA FII UN TEMPLU PUTERNIC

Natura care sopteste




Nu poti fi nepasator cand din intamplare timpul te atentioneaza cu privelisti care te incanta sau cel putin iti atrag atentia . Natura sopteste prin forma si prin culori , ea poate produce mari schimbari in interiorul nostru atat timp cat suntem prezenti la spectacolul  dat de clipa  pe care o constientizam. In sufletul fiecarei persoane exista un rasarit , un apus , un soare stralucitor si o  cruce imensa care  trebuie purtata cu dragoste. Importanta imaginilor surprinse nu poate fi pentru toti aceiasi ; dar imi place sa cred ca fiecare din noi  se regaseste undeva in natura , atat pe cer cat si pe pamant. Am descoperit  natura , am descoperit astazi cerul care imi arata ca viata poate sa ne ofere  si acea cruce usoara , cea luminoasa ; am descoperit  a nu stiu  cata oara ca sunt  imagini  care au vibratii profunde  si spun mult  mai mult decat cuvintele mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu