si tu vei gandi intr-o zi la fel ca mine.

INVATA CUM SA FII UN TEMPLU PUTERNIC

Popas in padure

Dupa multi Kilometri parcursi  dupa un traseu cu harta in fata  am ajuns la Sibiu apoi la Ocnele Sibiului , Medias, Ocna Mures, Turda, Cluj Napoca , Gherla, Dej , am facut un popas dupa localitatea Ileanda, undeva in padure  la Pensiunea Vio. Aer curat , liniste si apa buna. Dupa cum se vede in fotografie am gasit un izvor care dateaza din anul 1955 si de unde lumea isi umplea bidoanele. printre turisti erau si locuitori din localitatile apropiate pentru ca erau cu masinile si foarte multe bidoane, semn ca apa este de calitate. In afara de faptul ca am simtit  meniul  Maramuresean am adormit tarziu in noapte dupa ce de la terasa pensiunii  am admirat imprejurimile care parca vorbeau. Am adormit cu gandul la o portie de placinta creata pe care am si comandat-o la pachet dupa ce am servit micul dejun. la prima ora . Surpriza mea a fost cand am primit placinta , felul in care era ambalata ; exact cum este pizza in cutie , cu numele pensiunii si adresa de contact. Deci si noi putem sa avem placinta noastra renumita. Placinta Creata cu branza dulce, branza sarata, , mere, gem sau fructe de padure.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu