si tu vei gandi intr-o zi la fel ca mine.

INVATA CUM SA FII UN TEMPLU PUTERNIC

Prunele brumarii, perle naturale

Prunele brumarii sunt adevarate perle pentru sanatatea organismului ,si totodata un energizant natural pentru acesta. In timpurile trecute pomii fructiferi erau o indeletnicire pentru gospodarii de la tara, acestia isi iubeau gradina precum se iubeau pe ei insisi. De aici si zicala"Va fi bine in tara, atunci cand ne vom iubi pamantul". Odata cu civilizatia satele au fost parasite si agricultura lasata in paragina , la fel si gradinile din gospodarii. In momentul de fata ne aflam la o rascruce intre bine si rau si vom alege binele care este generat de mama Natura. Vom descoperi incetul cu incetul Cum se fabrica otetul, in concluzie vom redescoperi adevarata viata de la tara cu tot ceea ce cuprinde ea. La fel vom descoperi aceste minunate produse precum sunt in acest sezon prunele brumarii, care sunt cel mai bun Laxativ natural din toate timpurile.
In afara ca poate trata constipatia ,prunele ajuta digestia , combate oboseala si este precum am mai spus un bun energizant.
Putem prepara diferite gemuri , compoturi si chiar tuica .
Preparatul cel mai sanatos din prune este magiunul care nu necesita adaos de zahar si poate fi folosit de catre diabetici cu mul succes. Deci acesta este un fel de gem care se face numai din prune fara a adauga nimic in plus doar ca trebuie fiert sub temperatura de 170 de grade pentru a nu-si pierde din calitati . Magiunul este o pasta de culoare inchisa cu un gust dulce acrisor in care se poate pune miez de nuca care contine uleiuri esentiale necesare organismului pe timpul iernii si nu numai.
Prunele se pot usca, fiind intinse pe o suprata neteda si consumate in toate sezoanele , ele pot fi consumate simplu asa cum sunt avand toate elementele necesare organismului sau in diferite preparate culinare cum ar fi prune cu orez care este un deliciu.
Tuica de pruna este renumita pentru savoarea delicioasa si naturala ea fiind una din bauturile care ne reprezinta ca tara .In unele zone se prepara palinca sau rachiu.
Prunele sunt bune pentru digestie asa cum am mai mentionat , si pentru diferite boli de stomac.
Din prune uscate se poate prepara un suc in care se pun de seara aceste prune si se lasa la macerat pana dimineata apoi se adauga zeama de lamaie si se bea pe stomacul gol in cure de unaa sau doua saaptamani dupa rezultat. Veti observa inbunatatirea sanatatii chiar numai consumand acestea zilnic dimineata si seara. Articulatiile vor simti imbunatatirea tuturor functiilor fiind un bun regenerant si al intregului organism.

7 comentarii:

  1. Forte bune sant prunele,si tocmai zilele acestea a am facut galusti cu prune si pandispan cu prune,delicioase!eu mananc prune aproape in fiecare zi,asa de mult i-mi plac!te pupic,o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ssunt foarte bune si este sezonul lor , ar fi pacat sa nu le consumam in stare proaspata!
    Imbratisari calde!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga CT am reusit sa cumpar si eu cateva Kg si am facut o dulceata atat de buna....nu am facut multa deoarece acestea nu sunt prune crescute in livada omului ci in livada celui care le hraneste cu chimicale.Si problema e ca nu stau pe iarna nu mai zic de ardei, rosii defapt tot ce cumparam fie aprozare fie supermarketuri....Dupa cum spuneam am facut si putina zacusca dar tare mi-e frica sa nu se strice....Asta e........

    RăspundețiȘtergere
  4. Am intarziat cu raspunsul si chiar cu postarile pentru ca am fost plecata la sat, dar nu am mai gasit nici o pruna prin copaci.Ma bucur ca ai facut dulceata ,chiar daca nu ssunt chiar naturale se va manca cu placere fiind ceva dulce .

    RăspundețiȘtergere
  5. bune prunele... si mie imi plac... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred si eu ca va plac , dar cele naturale s-au terminat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum se numeste oficial acest soi de prune brumarii daca am vrea sa cumparam puieti?

    RăspundețiȘtergere