si tu vei gandi intr-o zi la fel ca mine.

INVATA CUM SA FII UN TEMPLU PUTERNIC

Monica Tatoiu nu mai are cancer !

Monica Tatoiu a venit invitată la emisiunea "Happy Hour", prezentată de Măruţă, pentru a da tuturor o veste minunată: nu are cancer.

"Am ajuns în America, mi-am sărbătorit ziua de naştere şi după 5 zile de la analize mi-au spus că nu am nimic.

Medicii din România şi cei din Viena mi-au spus că am cancer, ca trebuie tăiat tot şi în America eram vindecată", povesteşte Monica.

Ea a ţinut din tot sufletul să mulţumească unui domn din Reşiţa care a sunat-o şi i-a recomandat o reţetă naturistă.

Vedeta nu susţine că datorită acesteia s-a vindecat, dar recunoaşte că după ce a urmat tratamentul s-a simţit excelent.

Iată ce reţeta i-a fost recomandată Monicăi:

- lăptişor de matcă - 4 grame

- miere de salcâm - 1,5 kilograme

- polen măcinat - 300 de grame

- ser fiziologic - 200 mililitri

- tinctură de propolis - 150 de grame

Toatea astea se amestecă şi se pun la frigider. Se ia o lingură seara şi una dimineaţa, pe stomacul gol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu